torsdag 14 oktober 2010

L'Oreal Resist & Shine

Jag har ju tidigare nämnt att jag nu på hösten är lite smått kär i mörka, murriga och gärna glittriga lack. Detta är inget undantag - #705 ifrån L'Oreal Resist & Shine Titanium.
Det är ett riktigt mörkt lack som i visst ljus lyser åt det röda ( som ni kan se på bilderna ) men mestadels är brunt med brunt glitter i.

Tyvärr blev jag lite besviken på det när det väl kom på naglarna, då jag tyckte att det såg ut att vara snyggare i flaskan. Dessutom kan jag inte låta bli att jämföra det med mitt älskade Spellbound Black..



Bilderna visar två lager lack + ett lager Seche Vite.

=^^=

1 kommentar:

  1. Har du sett det här nagellacket? Jag köpte det för ett tag sedan, färgen är mer mörkrosa och det är MASSOR med glitter i det! Blir även väldigt snyggt att lägga ovanpå ett mörkt. =)

    http://beautymuffin.blogg.se/2010/september/they-said-you-were-a-soul-shaker.html

    SvaraRadera