måndag 21 februari 2011

Nagellacksswatch!

I början utav februari så beställde jag lite prylar ifrån Elf [inläggslänk!], bland annat tre stycken nagellack. Här är swatches på de tre:

#Dark Navy:


#Party Purple:



#Purple Pleaser:


Jag är väldigt förtjust i Elf's nagellack och kommer garanterat att köpa fler! Formulan är riktigt bra och jag är förvånad över att det sitter så bra med tanke på det låga priset. ( Sitter på mig rätt mycket bättre än t ex Depend ) Vi får se hur det ser ut vid nästa beställning.. ;)


Pris?
15,62 sek/st ( Notera prissänkningen! )
Var?
[Här]


=^^=

1 kommentar:

  1. Åååh, purdy! Det översta hoppar in på min önskelista! Jag är väldigt nöjd med det jag köpte senast, minty cream eller något sådant, förutom att borsten... Borsten skriker lågpris och gör att det blir svårt att få täckande men det sitter riktigt bra efter två arbetsdagar med handarbete. =) Det är även väldigt lång skruvkork på flaskan, man får skruva och skruva och skruva för att få upp den samt att det var lite svårt att bedöma vars i fanken färgen var vilket resulterade i jätteblobbor med färg eller ingen alls. Jag måste nog öva...

    Men som sagt, för det priset, absolut fler! :D

    SvaraRadera