torsdag 3 mars 2011

Dark Navy got Frostbitten

Yes!

Ett utav mina favoritlack i min samling utav China Glaze-lack är det tokblåskimriga #Frostbite. Det är helt enkelt assnyggt! =)

Då jag för ett tag sedan hade målat mina tasstoppar med Elf's #Dark Navy, så tog jag det ett steg längre och slängde på ett lager #Frostbite över. Resultatet blev detta:


Hållbarheten på detta blev - i min värld - tokbra! Efter två dagar såg det ut såhär:


Det enda som blivit är lite tipwear, samt lite chipning på ena tumnageln.
Detta är för mig rent utav en sensation eftersom mitt lack brukar tokflagna vid den här tiden, så ni kan ju gissa om jag kände mig nöjd! =P

Hur jag hade lackat?
China Glaze Strong Adhesive
2 lager Elf #Dark Navy
Seche Vite
1 lager China Glaze #Frostbite
Seche Vite


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar