fredag 11 mars 2011

Lumene Natural Code Matt Makeup

God fredag! ( Hoppas jag, i alla fall.. )

Efter att ha läst hos både Linda och Hiilen att denna foundation skulle vara bra, så knatade jag iväg till Lindex och inhandlade den det började sina på mineralfoundationfronten.


Resultatet blev detta ( endast foundation på ren hud ):


Klicka på bilden för större version!


Ptja.. Jag tycker nog att den är helt okej i täckningen. Jag måste dock medge att jag från början inte var speciellt imponerad och nog hade förväntat mig lite mer, men efter att ha använt den ett tag så tycker jag nog rätt bra om den. Den har helt klart växt på mig. =7
Den ger ju dock inte så bra täckning som t ex Lily Lolo's foundation, men den smälter in fint i huden och lämnar inte det där pudriga utséendet som t ex MAC's Pro Longwear Foundation gör.

Först tyckte jag att den satt lite halvtaskigt, men även där har jag ändrat uppfattning. Så. Concealer + foundation + mineral booster = riktigt okej resultat. =)


Var?
Lindex
Pris?
95 sek/30 ml



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar