fredag 13 januari 2012

Shoppingsugen?


Jag har varit lite sparsam med att delge er koderna ifrån Elf ett tag, men kände att det nu var dags igen.
Meddelande saxat ifrån Elf's medlemsmail:



Fri frakt hela helgen hos e.l.f. Cosmetics
Fredagen den 13:e sägs vara otursdagen men våra härliga kunder får FRI FRAKT hela helgen! Passa på att klicka hem dina favoriter nu när lagret har fyllts på eller varför inte prova på några av våra nyheter?
Vi bjuder på frakten på alla beställningar över £10 / ca 106 SEK. 
Använd koden BIRTHDAYBARONEU vid din beställning. Gäller till måndag 16 januari kl 10.30


Då jag personligen är tvärfattig i väntan på pengar ifrån CSN så tvingas jag stå över denna gången ( även om jag hemskt gärna hade låtit bli.. Framför allt då jag behöver fylla på med ett par produkter som tagit slut. ), men nästa gång tänkte jag dessutom kika närmare på några utav nyheterna som släppts.




=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar