måndag 11 februari 2013

Budoir Beauty by Too Faced


Hej.

Det har varit krassliga dagar för mig i helgen ( och även idag, tyvärr ).. Men lite inlägg ska vi väl få till?
Som t ex dessa söta bilder ifrån Too Faceds vårkollektion Budoir Beauty som släppts nu i vinter - en sockersöt samling utav jättesöta produkter som jag inte skulle tacka nej till. ( Förvånad? Nae, trodde inte det heller.. =7 )



Likt de flest kollektioner nu till våren så är rosa kodordet. Too Faced sotar dock ögonen en aningens mer, något som onekligen tilltalar mig. =)
 Too Faced Boudoir Eyes Shadow Collection ca 359 kr
Kanske inte den mest originella paletten, men saknar man dylika skuggor i sitt sortiment så rekommenderar jag dem verkligen. #In The Buff är ju dessutom en utav mina favoritskuggor till brynbenet. ^^ #Satin Sheets är nog dessutom rätt fin på kindbenet, eller vad tror ni? =)

Too Faced The Secret To No Makeup Makeup ca 399 kr
Concealer, bronzer och rouge. Ett riktigt bra kit för att få till en synbart perfekt hy. Dock är jag inte speciellt ( eller alls ) förtjust i när man blandar våta och torra produkter i samma förpackning.. =(


Too Faced Sweethearts Blush ca 329 kr
Här är den. Stjärnan i kollektionen för mig ( och många andra, vad jag förstått ). Ett totalt sockersött rouge i sötaste förpackningen i år. Jag. Vill. Ha.
Typ nyss. =P


Vad tycker ni om den här vårkollektionen? ( Som dessutom passar perfekt inför Alla hjärtans dag )
Något som tilltalar er eller känns det uttjatat? =)

Produkterna finns ute i butiken i detta nu.


Informationen och bilderna i detta inlägget är lånade ifrån Beleza.


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar