tisdag 21 maj 2013

Body America hjärta Dollarstore


..åtminstone för en stund..

..och jag hjärtar dom!
Menar.. Med priser som dessa så har även en fattig student som jag råd att skämma bort mig lite!


I mitten - Dusch- och badmousse. 20 kr/236 ml
På kanterna - Lip Butter 10 kr/8,5 gram

Normalpris på dessa är 109 kr för moussen hos Eleven och 49 kr för Lip Butter.
Jag har tyvärr inte hunnit prova moussen än ( köpte dom precis =P ), men har hunnit kasta min rosa lilla burk ifrån Oriflame åt helskotta ( jäääädra mineraloljeskit! ) till förmån för läppsmöret i persiko/mango-smak.. och jag gillar't! Verkligen! Så pass att jag skarpt överväger att spendera några tior till för att bunkra lite ( samt prova de andra två "smakerna" de också hade ) - för jädrans. De både luktar och smakar jättegott och - framför allt - så verkar de vara superbra! ^^
( Bara plus här alltså! ^^ )

Älskar när man hittar produkter som funkar! =D
..speciellt när de är plånboksvänliga! ^^


För er som vill läsa mer om Body America kan göra det på deras hemsida [HÄR]. =)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar