tisdag 21 maj 2013

Belöning


Sedan januari 2012 har jag genomgått en liten förändring som bl a medfört att jag lyckats bli av med 20 kg utav min vikt.
Det tyckte både jag och min sambo var värt att belönas för, varpå jag gjorde som säkert vilken sminknerd som helst skulle gjort: Belönade mig med smink! =D

Då Kicks hade rabatt på microshadows från MUS så föll valet på dom - och idag fick jag paketet! ^^
Det slank även med en läppenna ifrån MUS i färgen #Strawberry Daquiri och en brynpenna från Anastacia. Den senare ska bli riktigt roligt att få prova efter allt bra man läst! ^^

Så. Skuggorna är:
#Heaven, #Yaya, #Deadly
#Voodoo Fever och #Cosmopolitan ( dvs typ hela Foxy-kollektionen. :P )



Swatches will come! =D

=^^=

2 kommentarer:

  1. Fin belöning! Och verkligen bra jobbat med kilona!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack, fina du! ^^ Men eller hur.. Tokbra belöning. ;)

      Radera