onsdag 22 maj 2013

Från gömmorna - MaxFactor 2000 Calorie Mascara swatch


Hittade denna i gömmorna och tänkte att det ju kan vara bra att publicera den också.. ;)


"Dramatic volume" vet jag väl inte riktigt om jag kan kalla det.. Men nog blir den lite i alla fall. Det är dock inte en mascara jag favoriserar, speciellt eftersom det är svårt att bygga så mycket volym som jag skulle vilja ha utan att fransarna klumpar ihop sig. ( Vilket det syns spår utav på bilden ). Självfallet går det att applicera mer sparsamt - men då blir det ju inte riktigt "dramatic volume", eller hur? =P

 Detta ska hur som vara en uppdaterad variant utav det gamla originalet, varför dom promotade den lite extra i vintras ( höstas? ). Jag kan dock inte påstå att jag har någon aning om ifall den blivit bättre, sämre eller är precis likadan - Men det är åtminstone en helt okej vardagsmascara. Jag är dock lite glad över att jag fick den i Kicks decembergåva och således inte betalade för den, eftersom just "vardagsmascaror" inte riktigt är min grej.. ;)

..sedan är jag ju dessutom lite svag för gummipiggsborstar.. ^^

 Har ni provat/använt den och vad tycker i så fall ni?

Pris?
ca 130 sek/90 ml
Vart?
Kicks, Lindex, Åhléns, H&M, Ica Maxi.. - lite varstans där MaxFactor säljs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar