söndag 5 maj 2013

Glossybox April


April-boxen har äntligen hittat sig hem till mig! =) ( Efter att den fått ligga på Statoil och vänta i typ en vecka då jag inte fick meddelandet om att Posten lämnat den där istället för i min brevlåda.. oO )

Temat för denna är "Spring Clean Your Beauty" och min box innehöll en hårmask ifrån Maria Nila, ansiktsmask från Etre Belle, acne-kräm från Vichy, duschtvål från Balance Me och en liten sprayflaska med BUS ( Brun Utan Sol ) ifrån TanCan.


Ser väl okej ut?
Inget jag känner mig sådär "YAY!" över, även om hårinpackningen ska bli lite intressant att prova. =)
TanCan-burken känns t ex lite liten för att faktiskt utvärdera, då det inte känns som om den ska räcka speciellt långt. ( Liten flaska till stor kropp.. )

Jag måste dock erkänna att jag är lite avundsjuk på de som fick en ögonskugge-palette ifrån FÄRG. oO

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar