torsdag 26 september 2013

Behöver du nya underkläder?


Typ i form utav en BH och trosor?
Kila snabbt som attans in på Lindex, isf - för jäsingens vad mycket tjusigt de fått in!
Höll på att gå därifrån med halva underklädesavdelningen ( nja, kanske inte halva - men hade lätt kunnat, om ekonomin tillät, köpt med mig fyra-fem bh'ar och trosor i tvåsiffrigt antal ).

 Kunde själv inte riktigt låta bli att inhandla detta:


Hur tjusig är inte BH'n! =D
I'm in löv. ^^

Jag älskar underkläder! ^^
Speciellt när de passar. =P ( Hade under några år rätt stora problem att handla BH'ar i "vanliga butiker", så efter att jag nu gått ner en ganska stor portion kilon så är jag rätt lycklig över att kunna fina underkläder igen - utan att de kostar 400 kr och uppåt.. oO )

Det enda tråkiga med Ella M-bh'arna är att trosorna som matchar inte är så jätteroliga, tyvärr. Dessa var helt okej ( framför all bak ), men helt ärlig så köpte jag dem mer för att de passade och matchade än för att de var riktigt fina. ( Så sällan jag har kunnat matcha över- och underdel, så när jag kan så blir jag lite extra lycklig ). 

Så. 
Om någon ifrån Ella M-crewn eller liknande på något vis skulle läsa eller höra talas om detta - Jag har en önskan om lite mer "ungdomliga" trosor till era superfina BH'ar. Framför allt dylika som är en aningen mindre i designen. ( Tyvärr känns de ofta lite "tantiga", om ni förstår vad jag menar? ).
Tack för mig. ^^


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar