söndag 15 september 2013

H&M - jag tar tillbaka lite..


Så sent som igår skrev jag att jag varit riktigt dålig på att handla på H&M under senaste året. Ställde frågan om det verkligen var jag som var klen på att handla, eller om kollektionerna varit tråkiga.
Well..
Jag har nu fått "äta upp det" lite, eller hur man nu ska säga.. =7 *host*

 ..Med en rabattkupong på 20% på ett helt köp gick jag dit idag.
Det gick.. Erm. På tok? oO

Först. Dagens söndagstant. Lite sådär lagom jättesvart i oversize-tröja från H&M ( som jag älskar och har gjort i flera år! Detta är faktiskt min tredje utav samma variant.. Använder sönder dem och köper sedan nya, så jag är sjukt tacksam för att de fortfarande tar in dem. =P ) samt mina nya (!) bootcut-stretchjeans jag köpte häromdagen ( 20% på alla jeans just nu! ):


Här har ni sen det som fick följa med mig hem.
Helt otroligt, faktiskt. Har inte handlat sådär häftigt sedan.. Ja. Jag minns inte senast. oO
( Jag kan dock försvara mig med att jag lider viss klädbrist i min garderob efter ett bra tag utav dåligt handlande som även fick följeslag utav en 20 kg's minskning utav kroppsmassa.. Det blir lite lätt brist på kläder då. =7 )


Höstmys! ^^

Som ni ser där nere till höger så råkade jag hitta ett par supersöta "tights" på underklädesavdelningen också..
Så "hej, jag ska fira vintern i norska fjällen" så jag blev lite kär! ^^ Nu fattas bara lusekoftan? ;)


..och naturligtvis hängde det ett pack med sockar precis i närheten utav tightsen.
Kaninerna viftade med sina söta öron åt mig medan rådjuren (?) såg på mig med sina stora ögon.. och. 
Ja. 
Nu bor de hos mig. 
Det blir så ibland. oO



Jag ska dock erkänna att den färgglada randiga tröjan fortfarande lever lite osäkert, samt att tröjan bredvid den egentligen är en chansning då den innehåller ull. Jag är nämligen sjukt känslig i huden och verkar tycka att allt ( t o m angora! ='( ) kliar och/eller sticks. Skitjobbigt, om jag ska vara ärlig. Speciellt i hösttider då det ofta ramlar in så mycket mysigt som jag inte kan ha. =| ( ..och jag är lite för varm utav mig för att ha en extra långärmad topp under som skydd, tyvärr ).

Så. Håll gärna tummarna för att den fungar. 
Den har ju faktiskt jäääättelånga ärmar! ^^


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar