söndag 15 september 2013

Nike Free 5.0


Häromdagen fick jag hem dessa godingar efter att ha både läst och hört otroligt mycket gott om dem - Nike Free 5.0:


Jag har hittills bara använt dem en gång i gymmet ( ca 15 minuter löpning på bandet - Fick rådet att börja lite försiktigt för att vänja benen ), men jag vågar helt klart påstå att första uppfattningen är att de är riktigt, riktigt bra! ^^
Bra dämpning i hälen och riktigt skönt med det flexibla tåpartiet.
Jag gillar! Håller bara tummarna för att mina benhinnor gör det också.. :P


=^^=

2 kommentarer:

  1. Jag behöver något för min ömma häl, kanske ska kika på dessa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag verkligen! =)
      Jag upplevde att jag kände hur de liksom "gav efter" ( eller hur man nu ska säga ) när jag t ex stod på crosstrainern och trampade ner med hälen. Som att det sviktade, om du förstår vad jag menar? =)

      Radera