onsdag 6 november 2013

Photoshoot - Bridal part 2


Hej igen!

 Nu ni. Här kommer ett gäng bilder på det tredje och senaste fototillfället som Mia, Rebecka och jag fixade till. Sjukt nöjd.

..nu måste jag bara lära mig att redigera bilder bättre. Typ helst i förrgår. oO

Fotograf: Maria Eriksson
MUA: Jag - Andrea Axelsson
Modell: Rebecka Lindegren


Först närbilder på sminket:



..sedan ett par där jag lekte med svartvitt:



För övrigt. Det är sjukt irriterande att sitta med två datorskärmar som skiljer sig ganska brutalt åt i färgåtergivning.. Så jag har just nu ingen koll på vad som är "rätt". De tre bilderna nedan är t ex mycket varmare och mer färgmättade på min ena skärm än på den andra, där de istället ser "blackare" och tristare ut. Jobbigt. =(


Två utav mina absoluta favoriter:



Gah (!) vad Rebecka är fin och vad duktig Mia är på att fota! *hjärta*
..och ja. Okej, då. 
Jag är faktiskt rätt nöjd med sminket också. ^^

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar