tisdag 14 januari 2014

Försök att ta selfies med hjälp utav spegel


Ah jo, tjena.
Cirka 1 gb bilder. Ungefär 257 stycken.
De säger att övning ger färdighet..
Jag säger att man nog inte behöver öva lika mycket om stativet är lite smidigare, samt om självutlösaren faktiskt vill samarbeta..
..och man har bra ljus.
..och.. Ja. You get the point.. =P

Så vad har jag gjort de senaste två (!!) timmarna?
257 bilder - bland annat de här:
( Ja, okej.. Jag har ätit lite mat också. Framför datorn. )


Börjar ju hyfsat?


..sen försökte jag mig på det här med att använda stativ och självutlösare.
Tog ju bara fjorton år (eller minuter) att fiffla med stativet.. oO


"Men varför tar den ingen bild fö...*suck*"


..så var det ju det där med fokuspunkter också..


Nu börjar det likna något?


Strike a POSE! XD


..och såhär kan en närbild se ut om man klipper lite.

*pust*

Jag önskar mig ett gorilla-stativ.
Och en bättre spegel med bättre ljus ( hah! DEN har ni aldrig läst förut? ;) )

..and the practice goes on.. oO

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar