onsdag 9 juli 2014

Rakhyvlar - Något som är värt att betala lite mer för


Ja. Helt klart..

Jag har provat ett gäng med olika rakhyvlar - både billiga engångs och de lite dyrare ifrån t ex Wilkinson Sword. Jag måste dock stå fast vid att det ändå finns en som segrar över alla, vilken dag som helst:



Ja, Gillette. Ni gör de bästa hyvlarna. De är dyra, inget snack om saken.. Men med tanke på hur länge de håller och att jag faktiskt märker skillnad på hur nära de rakar jämfört med andra, ( samt att man inte skär sig lika lätt och råkar ut för färre inåtväxta hårstrån), så är det värt det.

Att man dessutom kan köpa vilket Venus-skaft som helst och det ändå passar till vilka blad som helst (inom Venus-serien) är även det bra. =)

=^^=

2 kommentarer:

  1. Jag håller med <3 jag använder dom ljusblåa (Kommer inte ihåg namnet på dom :P) Ger mycket bättre rakning!

    SvaraRadera