måndag 14 juli 2014

Utfyllnadsinlägg alternativt Livsuppdatering


God afton! ( Eller ja.. "God natt", om man ska vara petig. =7 )

Jag vet. Jag har varit brutalt dålig med mina uppdateringar den senaste tiden. Jag är dock hemskt tacksam för att ni ändå kikar in här då och då, för jag försöker verkligen få till roliga saker att kika på! =|
Det kanske inte alltid går sådär tokbra, och ibland blir jag osäker på om ni vill läsa de små fjantsakerna jag tänker publicera i brist på sminkningar och recensioner - som t ex det här inlägget, snabba outfits, fåniga funderingar och dylikt.. (varför jag helt enkelt låter bli.. oO)

..men som ni redan fått läsa tidigare så har jag haft ett otroligt fullt schema den senaste tiden. Det har blivit en aningens bättre efter att jag tog ett taktiskt beslut och lade om lite i mitt liv.. men det är fortfarande inte många stunder jag har tid att producera sminkningar eller sitta vid datorn särskilt länge. Tyvärr. =/
( Att plugga naglar och starta ett företag tar mer tid än vad man kanske kan tro.. =7 )

 Dock kan jag väl även erkänna att mitt sug efter att sminka mig - utöver bas, bryn och fransar - ligger på is en stund. Det har ju faktiskt varit sommar i veckan, varvid tunga sminkningar känts överflödiga. ^^

 Anywho.
Åter igen: Tack för att ni står ut med bristen på inlägg, men ni får hemskt gärna rätta mig om jag har fel i att ni eftersöker inlägg utav ovan nämnda typ! 

Så. Tills dess att jag lyckats knåpa ihop något roligare, så får ni här en suddig mobilbild på hur jag sett ut de ( typ fyra) senaste veckorna.. =P




Och hörrni!
Ni får väldigt gärna skriva eller maila in önskemål om sminkningar ni vill se här i bloggen! 
Just sayin'.. =P

Glad sommar på er! =D


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar