måndag 27 augusti 2012

Farmor!


God afton!

Jag har en bunt suveräna kvinnor i min omgivning, i min släkt. Kvinnor jag ser upp till och som jag värderar fruktansvärt högt.
En utav dessa och en utav de främsta är min fina, fina farmor. En farmor jag inte skulle byta bort för allt smör i Småland och som dessutom är en utav världens vackraste kvinnor. ( Även om hon såklart inte riktigt förstår det själv.. =7 )

När hon och min farfar var på besök här hos mig och min sambo så lät hon mig ta hand om henne lite, samt öva lite på att sminka mogen hy. Hon gav mig dessutom tillåtelse att lägga upp bilderna här.
Så nu, gott folk, ska ni få se henne: Världens finaste farmor! ^^
I sann "Generation Q"-anda à la Illamasqua.

Först fixade jag till hennes bryn lite:


Sedan sminkade jag henne lite lätt:




Jag tycker verkligen att hon är den finaste farmodern i världen, och jag hoppas innerligt att jag blir lika vacker som henne i hennes ålder!


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar