söndag 19 augusti 2012

Quick update


Ja, hej!

Som ni kanske redan läst så har jag i veckan haft besök utav min lillasyster + pojkvän här hemma. =)
( Har haft massa besök nu i tre veckors tid, vilket har varit riktigt mysigt! ) ..och som ni redan läst - och märkt - så blir det hemskt dåligt med bloggandet då. *host* Jag har dessutom, till råga på allt, inte ens sminkat mig på hela veckan.. oO ( Ja, åtminstone inget som varit värt att ta kort på.. )
Jag har däremot fått håret tonat, slingat och klippt utav min svägerska!
( Bättre bild på håret kommer, but 'til then.. :  )

Alien attack? =P



 Fina slingor gjorda med Magma. ^^



Annars då?
Jao.. Skolan börjar igen imorgon och jag försöker se till att vara fräsch tills dess. Testar just nu ett prov på Skin Refining Masque ifrån Dermalogica - en lermask på bentonit- och kaolinlera med zink och mentol som ska suga upp överflödigt fett och orenheter, samt rengöra på djupet.
Nackdelen med pro-förpackningar är att de sällan räcker till speciellt många appliceringar ( oftast bara en.. ), vilket gör att man inte riktigt kan avgöra ifall de fungerar eller inte. Men, men.. Det kan knappast skada? oO



Så..
Tills nästa gång; Ha de fint! =)


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar