tisdag 21 augusti 2012

Sleek i-Divine swatch x2


Hej! =)

För ett par veckor sedan beställde jag hem två paletter ifrån Sleek Make Up efter att ha läst så mycket gott om dem på så många ställen ifrån Smink.net. ( Fick en rabattkod på 15% ifrån MinStil )
Paletterna jag ( efter mycket om och men, googlande och funderande.. ) bestämde mig för blev färgglada Acid och stiliga Storm. Såhär ser de ut:

Skuggorna är applicerad på bar hud.




De matta skuggorna är inte tokpigmenterade jämmfört med de "krämiga" skimriga - men jag tror nog att de fungerar bra ändå. ;) ( Som bekant så brukar matta skuggor vara "torrare" i formulan. )
Den vita i paletten är dock en besvikelse, tyvärr. =/



Inte så tokigt, va? =)


Jag har inte hunnit använda alla skuggorna i paletterna - långt ifrån - utan endast provat ett par stycken ur Storm-paletten, så jag vill inte riktigt uttala mig angående kvalitéten än, eller hur det är att jobba med. ( Jag får helt enkelt återkomma angående detta.. )
Dock känns det spontant som om det helt klart var ett köp värt att göra - även om jag skulle ha betalat fullpris. =)

Pris? Vart?
Jag köpte dessa för 118 sek/st hos Smink.net - normaltpris är 139 sek/st
De finns även på Sleek's egen hemsida för €10 ( frakt tillkommer på €9 )


=^^=

5 kommentarer:

  1. Storm är min absoluta favoritpalett just nu, använder den nästan varje dag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår dig. Jag har använt den varenda dag den här veckan.. *host* ;)
      Helt klart värd sitt pris! =D

      Radera
  2. Jag älskar sleek makeup men jag visste inte att de gick att köpa i sverige för lägre pris än på deras egna hemsida. Tack för tipset :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så lite så! =D
      Bara glad att mina inlägg kan hjälpa! ^^

      Radera
  3. Åååå dåligt avis man blev nudå, gud så fina dom är domdära :D
    Kramis

    SvaraRadera