onsdag 22 augusti 2012

Dagens makeup - Första med Tikei-skuggor


God dag!

Tänkte att jag skulle passa på att visa upp denna sminkning, som jag gjorde i samband med att jag fick hem prover ifrån Tikei för några månader ( !? ) sedan. ( Jag har ju som bekant varit riktigt dålig på att sminka mig nu i sommar, så jag får gräva i arkivet.. ;) )



  

Produkter använda:

Ögon
Elf Eyelid Prier #Sheer
MUS HTL #Platina
Too Faced #Bouquet Toss
Tikei e/s #Silence
Tikei e/s #Devotion
Tikei e/s #Amethyst
Elf Studio Cream Eyeliner #Black
L'Oreal Double Extension Mascara

Kinder
Everyday Minerals Blush #Snuggle

Läppar
Elf Studio Glitter Gloss #Glam Guava


Tikei-proverna jag använde:




Och så en med glasögonen, bara för att visa er där ute som bär sådana oftare än jag:




=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar