lördag 8 september 2012

Just plain ordinary


Helg.

Dock är ju det vanligaste inte "helg", utan "vardag". Vardag som för mig innebär skolgång och oftast hinner/orkar jag inte att sminka mig så mycket på morgonen innan skolan som bloggen egentligen skulle behöva..( Det prioriteras liksom bort till förmån för sömn, frukost, kaffe och hundmatning ).
Så. Oftast är jag faktiskt väldigt osminkad, men andra dagar anstränger jag mig liiite extra. Detta kan då vara resultatet. Bara för att se åtminstone lite pigg ut.. =7






Produkter använda:

Ögon
Elf Eyelid Primer #Sheer
The Balm #Devilish Danielle
The Balm #Just This Once Jamie
Too Faced #Bouquet Toss
Lancôme Hypnôse Doll Eyes Mascara

Kinder
Elf Studio Blush #Peachy Keen
Elf Studio Blush #Blushing Rose

Läppar
Oriflame Power Shine #Shimmering Pink

Kan även här lägga till att en fransmarkering är ypperligt vid dylika sminkningar.. men det tar dock mer tid. Tid jag inte riktigt har på morgonen. oO ( Jag är en sådan där som typ alltid stressar den sista stunden innan jag måste sätta mig i bilen. Förstår inte hur det går till.. Tidsoptimist? oO )


Nästan samma sminkning, annat fototillfälle = bevis på hur ofta jag använder den och varianter på den. =7



Trevlig helg på er! =D

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar