lördag 8 september 2012

Depend hösten 2012


God afton!

Efter att ha grinat lite till Men In Black 3 ( ja, jag är helt seriös.. ) så tänkte jag att jag skulle visa upp bilderna på hösten lack-kollektion ifrån Depend. Bilderna och listan är tagna ifrån Purity.



  • 279 gold, green and red glitter in a clear base
  • 318 mint green shimmer
  • 319 dusty pink creme
  • 320 deep reddish purple creme
  • 321 dusty mauve creme
  • 322 grey green creme
  • 323 magenta purple frost
  • 324 blue toned purple creme
  • 325 dark green with blue shimmer frost
  • 326 dark petrol creme
  • 327 tangerine creme
  • 328 neon yellow sheer with glitter
  • 329 neon pink sheer with glitter
  • 330 bright red sheer with glitter
  • 331 navy blue sheer with blue glitter
  • 332 bright pink creme
  • 333 peachy orange creme
  • 334 creamy white with pink and white glitter
  • 335 rainbow glitter and hexagon glitter in a clear base




  • Är det några lack som fångar er uppmärksamhet?
    Personligen tycker jag ( likt många andra, vad jag läst mig till ) att det är lite väl många lack i kollektionen. Många utav dem känns dessutom som om vi sett i tidigare kollektioner.. =/
    Dock är jag nyfiken på #320, #322, #326 och #334 som känns riktigt höstiga. =) Även #279 känns lite rolig men mer som ett jullack.
    Många utav de andra känns dock som efterapningar utav Orly och China Glaze's sommarkollektioner.. vilket isf är en aningens "för sent" nu. oO ( Jag vill inte ha persiko, rosa och orangea färger på hösten ).

    Jag vet inte exakt när de kommer ut i butik, men någongång i september/oktober ( luddigt? myes.. ).
    Får se om det blir några köp för min del då.. ( Eller om jag hamstrar pengar för att istället klicka hem lite fler lack ifrån TransDesign.. =P )


    =^^=

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar