söndag 9 september 2012

L'Oreal Double Extension Mascara


Hej, hej.

Hittade en mapp med bilder som jag tagit då jag för första gången provade L'Oreal Double Extension Mascara - en mascara som min mor älskar, men som jag tyvärr inte alls tyckte om. =|
Anledningen till detta är att på henne sitter den som berget, på mig inte alls. ( Jättekonstigt, eller hur? Men verkligen ett bevis på hur annorlunda en produkt kan fungera på två människor. )
På mig smular den efter bara ett par timmar, medan mor aldrig upplevt ett liknande problem.

Bortsett från detta så tänkte jag ändå att det kunde passa att lägga upp bilderna på hur den ser ut på. =)



Jo. Resultatet är inte så pjåkigt, men inte direkt storslaget.
Det är dessutom lite knepigt att få dit de båda mascarorna snyggt ( antar att det kommer med övning ) för att få ett resultat utan "spindelben".


Pris?
Kring 179 sek
Vart?
Överallt där L'Oreal säljs ( dvs allt ifrån Kicks till Lindex till Ica Maxi )


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar