torsdag 17 januari 2013

China Glaze Texture 2013


Hej!

Det var ett tag sedan jag tog mig tid till att surfa igenom de många bloggar jag följer, men idag tänkte jag "nu jädrans!" - varpå jag hittade detta hos Pssion: Ny kollektion ifrån China Glaze. =)
(Bilderna här är lånade ifrån Pssion, som i sin tur lånat ifrån Deltacephei.nl.


Lacken har en matt finish med en textur som tydligen ska efterlikna sand. Personligen tycker jag de ser tokfräna ut och skulle gärna prova dem personligen! =)



Lacken lanseras i Mars 2013, men jag har tyvärr ingen aning om var och när de kommer till Sverige - eller om man måste frakta hem dem ifrån USA. oO


=^^=

2 kommentarer:

  1. Tycker dem ser jättehäftiga ut! Vill haaa! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! =D
      Jag också - vilket gör att Mars känns jättelångt bort.. oO

      Radera