torsdag 17 januari 2013

Good girl gone bad


God torsdag! =)

Nu tänkte jag visa upp mitt allra senaste nagellacksinköp. Ett köp jag verkligen inte ångrar att jag gjorde, då lacket i sig är sjukt snyggt! ^^
Det handlar om inget mindre än Deborah Lippmanns #Good girl gone bad:

Systemkamerabild:


Mobilbilder:


Färgen är tyvärr rätt svår att fånga på bild, vilket även det rejäla glittrandet är. Mycket tråkigt, men tyvärr är det ofta så med de lack som är de snyggaste. =/ ( Varför är det så? )

Formulan är lite lätt jelly-aktig och egentligen täckande på två lager, men perfekt med tre. På bilderna bär jag tre lager lack med ett lager Seche Vite över.

Detta exemplar införskaffades hos Bubbleroom för 169 kronor.
Behöver jag säga att jag vill ha fler? ^^


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar