fredag 11 januari 2013

Rosagrå kontrast


God afton!

Sitter och redigerar lite bilder såhär på kvällningen.. Något jag tyvärr inte riktigt hunnit med i veckan. Men nu, så!
Just i detta inlägg kommer det, lite ovanligt, dock inte dyka upp någon närbild på enbart ögonen. Mestadels beror detta på att de bilderna blev så dåliga.. Men jag hoppas att det duger ändå. =P


Tyvärr har jag ( eller min sambo ) även städat bort blocket där produktlistan stod.. ( *suck* )
Men alla skuggorna är ifrån Too Faced Matte Eye Palette, förutom den rosa som är #Kitten In High Heels ifrån Fyrinnae.

Uppdatering!
Efter totalt genomsökning utav huset så hittade jag blocket - så här är produktbeskrivningen! ( och OJ så fel jag hade.. *host* ) =)

Produkter använda:
Ögon
Elf Eyelid Primer
MUS HTL #Platina
88 Metal Mania Palette enligt bilden nedan
The Balm #Matt Shilling
The Balm #Matt McDonald
Fyrinnae e/s #Kitten In High Heels
Elf Cream Eyliner #Black
Helena Rubenstein LasQueen Sexy Blacks Mascara

Kinder
MUS Blush #Must Have

Läppar
Elf Glitter Gloss #Fuchsia Fanatic





=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar