onsdag 15 april 2009

WnW Lipgloss

Det var ett tag sedan jag tänkte skriva det här inlägget - Närmare bestämt sedan den 21a Mars.. Men ni vet hur det är. Saker och ting kommer i vägen.

Anywho.
Jag berättade tidigare om miniglossen ifrån Wet N Wild som jag införskaffade vid mitt premiärbesök på Pashion's fysiska butik i Sundsvall. ( Länk )
Den 21 Mars provade jag ett utav glossen, närmare bestämt detta:




Ypperligt praktisk storlek och gansa bra pigmenterad. ( Jag har inte så jättestor erfarenhet utav gloss, men färgen i flaskan överförs tämligen bra till läpparna, så jag antar att det är helt okej. Dock syns det inte så jättebra på bilden.. ). Däremot så är jag inte säker på vad jag tycker om konsistensen och lukten på själva glosset. Det känns ganska tjockt och kletigt - Nästan så att läpparna, efter en kort stund, liksom vill klibba ihop.
Det luktar nästan ingenting, men den lilla lukt det har känns inte helt fräsch. Skulle gärna sett att det hade en liknande doft som t ex MAC's Hello Kitty-gloss, eller Maxfactor's MAXalicious-gloss.

Jag är dock inte världens största fan utav läppglans, då jag inte riktigt tycker om att ha kletiga läppar - Och det är precis vad detta glans/gloss ger mig känslan utav; Kladdiga, kletiga läppar.

Regeringen röstar emot.

Vad läppglanset heter?
Ingen aning -
Men det tryckta numret på flaskan lyder: 824601


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar