onsdag 27 maj 2009

Rättelse

Jag erkänner.
Jag har gjort bort mig.
Jag ljög ganska brutalt med mitt senaste inlägg angående kollektionen Summer Days ifrån China Glaze, och att denna skulle infinna sig på Kicks här i Sverige.
Det är helt fel!

Kollektionen som, delvis, lanseras på våra Kicks-butiker här i vårt avlånga land är deras namne: "Kicks".


Nu när lite pengar har ramlat in så var jag självklart "tvungen" att införskaffa mig åtminstone ett lack i denna ässefina serie!
Mitt val föll på färgen Entourage - En krämigt ljusgrön färg med små, små glitterkorn i. ( Den ser nästan grynig ut ).
99 kronor fick jag betala för denna flaska med 14 ml i - och jag hoppas att det är värt det!
Torktiden är åtminstone väldigt kort och lacket är, ( jämfört med t ex Isadora och Depend ), väldigt lätt att applicera. =)
Då jag har naglar som har en förmåga att stöta bort de flesta lack efter ett dygn, så hoppas jag verkligen att det här håller åtminstone lite längre!

Kicks idag även hade en drive där de gjorde lite extra reklam för lösnaglar utav märket Kiss med en gratis provnagel, ställde jag självklart upp som en liten reklampelare. ^^ Tjejen som applicerade den på mig påstod att den skulle sitta åtminstone en vecka (!?). Jag är tveksam, men vi får väl se..
Upp till bevis, säger jag bara!



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar