onsdag 27 maj 2009

Inköp ifrån Pashion

Igår ( tisdag ) anlände ett paket ifrån Pashion med lite smink till mig.
En burk med mineralpuder ifrån Wet N Wild, en svart eyeliner ifrån samma märke samt en burk bronzing powder ifrån Mist.
( Tydligen var det i stort sett sista burken ifrån Mist jag fick hem ifrån deras sortiment, för nu har hela märket försvunnit från deras hemsida.. )



Mineralpudret har jag testat sedan innan och tycker om, speciellt med tanke på att det kostar blotta 69 kronor. ( Kostade 59 kronor förut.. Men liksom allt annat så märks inflationen även på sminket. ) Eyelinern gick på 49 kronor och har ännu inte testats. Pudret ifrån Mist "ropade" jag in för 55 kronor på rea.
Swatches lär väl dyka upp lite senare. =)

Däremot kan jag meddela att jag, som vill ha en foundation som täcker lite granna, tycker bättre om mineralpudret ifrån Wet N Wild än vad jag tycker om mineralpudret ifrån Maybelline. Det senare tycker inte jag täcker speciellt mycket alls, tyvärr..

=^^=

1 kommentar:

  1. Om du tycker om eyelinern sedan så kan jag köpa den åt dig här på gekås där den kostar 24-29 kronor styck. =)

    SvaraRadera