tisdag 4 augusti 2009

På jakt efter: 120 color Palette

Ja.. Många är de bloggerskor som har skrivit om den palett jag nu försöker hitta på ebay för en billig penning.
Paletten jag skriver om är ingen mindre än Manly 120 Eyeshadow Palette, vilken återkommer i flera bloggar titt som tätt ( speciellt i Sminkans ) och ska tydligen vara rikligt pigmenterad och lättarbetad.
Då min budget som bekant inte är den största så låter den paletten som ett ypperligt tillfälle att få en massa fina ögonskuggor till ett väldigt bra pris!

Efter en snabb koll på ebay så hittar jag flera auktioner med "köp nu"-funktion, där man kan klicka hem hela härligheten för $16.99 inklusive frakt! ( Detta blir alltså i runda slängar >140 sek! ) Ni kan nog ana vad jag tänker göra inom kort.. ^^



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar