onsdag 5 augusti 2009

Lime Crime Make Up

Lime Crime Make Up.

Om ni inte redan har besökt denna fantastiska sida tidigare - Gör det Nu!
Lime Crime är ett märke med alldeles fantastiska färger i starka, klara och underbara färger. Sådana där färger som gör att man blir alldeles glad och pigg! ( Ja.. Jag blir åtminstone det.. )

Grundaren till hela härligheten är den vackra flickan Xenia ( aka Doe Deere ) som älskar allt glittrigt, gulligt och framför allt: Färgstarkt. ( Who can blame her? ^^ ) Till och med förpackningarna är underbara! ( Vad sägs till exempel om en tokrosa läppstiftshylsa med en glittrande enhörning på? Går det att låta bli att bli förälskade i dem? I think not! )

Tyvärr finns i nuläget inte hennes produkter i prov-format, så jag får vackert invänta mer inkomst innan jag har råd att beställa - För det är nog något jag måste göra. oO
Tills den dagen kommer får jag helt enkelt sitta här och sukta efter dem..


Hoppas att ni tycker om dem lika mycket som jag och Gala Darling gör!



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar