onsdag 5 augusti 2009

Swatch: MUS

Jättesnälla Anna-Lena lät mig ärva ett par utav hennes skuggor, då det inte riktigt var färger hon passade i. Jag blev såklart väldigt glad och tog glatt emot dem, speciellt med tanke på att det var två skuggor ifrån Make Up Store ( MUS ).
Jag har ingen direkt erfarenhet ifrån skuggor därifrån, så det blir ett ypperligt tillfälle att prova och se ifall det är värt att köpa in någon/några. ( Jag är som bekant ganska novis på att inhandla dyra kvalitétsmärken och har väl mest hellre handlat fler produkter ifrån något som är lite billigare, än färre dyrare. Dock betyder ju inte detta att man måste avstå ifrån kvalitét, vilket t ex Fyrinnae visat alldeles utomordentligt! )

Hur som helst. Jag fick i alla fall ett infall här nu på kvälls(natt?)kvisten och gjorde en enkel liten swatch. Enjoy! =)



=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar