lördag 25 januari 2014

Dagens makeup - Tonight I'm yours


Flera gånger den senaste tiden har jag haft lite problem med att spara och att publicera inlägg här i bloggen. Får felkoder och de går inte iväg förrän efter ett par-tre försök eller så. Brukar sällan vara något större problem, dock. Idag hände det dock. Jag försökte få iväg inlägget lite snabbt då jag fick besök när jag höll på att göra det..
..så jag klickade på "publicera" och lämnade datorn.

Fem timmar senare, när jag återvänder hit, så ser jag att det inte har gått iväg.
Damn.

Nåväl. Bättre sent än aldrig? =) ( ..samt en mental notering att i framtiden kontrollera att det faktiskt går iväg. Varje gång. )

Tre veckor (cirkus sisådär) till Alla hjärtans dag, så vi börjar väl lite smått med snuttegull-sminkningarna då? ;)

Mer rosa till världen! ;D


Åh, just.. Så var det ju bara det här med att lära mig att hålla still kameran. 
Jobbigt när allt ser ut att vara skarpt och fokuserat i kameran, men oskarpt och suddigt när man väl tar upp bilderna på datorn - varpå det såklart blivit mörkare ute. Behöver garanterat införskaffa mig ett smidigt stativ. Något som har bra tips? )


Ögon
Lumene Beauty Base Eyeshadow Primer
88 Metal Mania Palette
MUS Blush #Kiss On The Cheek
Too Faced e/s #Kiss The Bride
Too Faced e/s #Bouquet Toss
MUS Mixing Liquid + Emite Makeup e/s #Dams
Max Factor Clump Defy Mascara
Kinder
MUS m/s #Cosmopolitan
Läppar
Wet n Wild Mega Slicks Lip Gloss #Cherish


=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar