söndag 26 januari 2014

Depend våren 2014 - pressbild


Om ni inte redan har läst och/eller märkt det, så har dessa små raringar nu trillat in i butiker runt om i landet - vårans lack ifrån Depend. =)

Bild lånad ifrån Depends hemsida.


Jag vet egentligen inte om jag tycker att kollektionen är tråkig, återupprepande, säker eller gemytlig.
Det som dock är säkert är att det handlar om krämlack - Något jag faktiskt uppskattar på många vis. Det är nämligen flera gånger jag de senaste kollektionssläppen ifrån Depend tänkt "Ja, det här lacket skulle vara klockrent.. Om jag slapp skimret!" - för visst att det varit lite roligt att de "hottat upp" lacken lite med skimmer, men mja. Jag har inte riktigt varit såld på dem.

 Nu har jag dock en hel del utav dessa färger, eller färger som är snarlika - Många ifrån Depend själva, faktiskt - men de är faktiskt flera år gamla nu. ( Med det sagt så kanske det är dags för dem igen? ;) )

 Tyvärr är det inte många nagellackssläpp  nu för tiden som får min intresserad. Jag känner att jag har väldigt många "vanliga" lack och de lacken som fångar min uppmärksamhet är, tyvärr, inte riktigt sådana här. 
Men! - Det betyder inte att det finns en risk att ett och annat inte får följa med mig hem - för ibland vill man ju faktiskt vara krämigt vanlig. =) (..vilket ett utav dem faktiskt redan gjort :P )

Kostar i vanlig ordning rek. 25 kr/st och finns ute i butik nu.

=^^=

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar