onsdag 16 januari 2013

Graffitiholo-naglar


Nae, hörrni..

Jag måste erkänna.: Detta med graffitinaglar verkar verkligen inte ha slagit hos mig.
Jag har försökt ett flertal gånger, sett det på andra ( även i kombination med annat och tänkt "hmm.. kanske?" ) - men jag kommer nog alltid fram till samma slutsats: Det är inget för mig.

Jag kan tycka att detta är väldigt tråkigt, då jag på något vis skulle vilja tycka om det. Men nej. Jag tycker tyvärr mest att det ser smutsigt ut. Åtminstone på mina egna naglar. =/
Här är i alla fall dagens försök till att prova det:




Produkter använda:
Orly Won't Chip
Color Club #Fashion Addict
Isadora Graffiti Nail Top #801 Black Tag
Seche Vite


Hur ställer ni er själva till dylikt nageldekorerande? Går våra åsikter isär? ( De borde rimligtvis göra det med tanke på att det är ett par år sedan som dessa lack började trilla in, men ännu inte slutat.. )


=^^=

2 kommentarer:

  1. Nä jag håller med dig, har inte alls fastnat för den trenden. Inget för mig helt enkelt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nae.. Tycker det ser ut som om man glömt att ta bort nagellacket sitt trots att det börjat flagna bort. =(

      Radera